luni, 16 martie 2009

Ideea e sa nu te opresti niciodata din cautare

Am cautat caii si am gasit asta:

Si zau ca nu ne-am suparat.
Nu stiu cat am stat si oricum, ma indoiesc ca acolo exista timpul.
Ca si Fat-Frumos care trece de incercarile initiatice pentru a fi demn de mana printesei si de titulatura de urmas al regelui, noi am trecut cu bine de Gaura din Gard, in care destinul ne-a aruncat imediat ce am iesit in soseaua Petricani. demonul gaurii, responsabil cu paza campului de gunoaie, era probabil la wc sau, innebunit de singuratate, se aruncase intr-un lac - Tei dupa toate probabilitatile.
Fortuna ne-a luat sub aripa ei ocrotitoare si la trecerea pe langa Adapostul Toaletelor, astfel incat am trecut si de acest obstacol fara incidente majore - cele minore au vizat doar atacurile de panica succedate de hohote de ras.

E bine ca exista locuri. si e genial sa le vezi.
Zambetul de fotograf. sau bucuria unei descoperiri (kinder surprise)


o usa de frigider sprijinita intr-o lopata - o ciudatenie in oricare alt context

Un comentariu:

  1. cred si acum ca locul ala in fapt nu exista, s-a materializat special pentru noi. pontonul de dincolo de nori :)

    RăspundețiȘtergere