miercuri, 5 august 2009

home, sweet home..


Ce imi place sa ma intorc din excursii!!! Mai ales cand stiu ca dupa o zi o sa imi fac din nou bagajul :D


Astazi m-am intors dupa o plecare de aproape 3 saptamani. Perioada excursiei in care am fost plecata este, in general, direct proportionala cu bucuria cu care ma asteapta cei de acasa:
1 saptamana = ai mei scurteaza vizita in care au fost plecati ca sa vina mai repede acasa si sa stam la taclale.
2 saptamani = mama imi face salata de rosii (productie din gradina personala) si Andrei ma ia cu masina de la tramvai.
3 saptamani = mama ma intreaba la telefon, cu 3 zile inainte, ce vreau sa mananc, o eventuala vizita la prieteni se amana, iar Andrei vine sa ma ia de-a dreptul de la gara.

la reuniunea ad-hoc am fost updatata cu urmatoarele vesti:
- mama a fost internata in spital si se va opera. evident, la telefon mi s-au ascuns aceste informatii, chipurile sa nu ma ingrijorez. mama se dadea curajoasa, dar s-a scapat cand a mentionat ca a plans de frica cand a aflat de operatie. m-am simtit ca un kkt.
- Ozzy si Nero s-au batut din nou, de data asta prin gard. Cauza a fost cea obisnuita, gelozia feroce a lui Ozzy. Pentru calmarea spiritelor s-a folosit, ca de obicei, furtunul cu apa. Botul lui Nero a sangerat un pic vreo 2 zile.
- catelusa de pripas a fost in final adoptata. precizare inutila avand in vedere ca am gasit-o instalata pe hol
- catelusa a fost botezata Nikita, Andrei a fost nashul. Se pare ca raspunde la nume si judecand dupa mofturile pe care le face la mancare, a avut candva stapan (aici mi s-a povestit detaliat meniul preferat al Nikitei).


mama mi-a povestit o faza interesanta despre una dintre colegele ei de salon, de la municipal. Femeia era sarita si era acolo din cauza unei rani care i se vindeca f greu si pe care o tot zgarma. Din cauza asta, pe timpul noptii i se legau mainile pentru ca isi scotea tot timpul pansamentul si umbla la rana.

Familia ei (fiu, nora si un nepot) murise intr-un accident de masina. I ramasese insa un nepot care nu era in masina in timpul accidentului. Femeia a innebunit din cauza socului si le teroriza pe celelate bolnave urland cat era ziua de luunga: "Claudio, mesteca si tu in oala aia cu mancare", "Pune mancarea in frigider!", "Catalin, a venit taicatu de la serviciu?", "Du-te si cumpara portocale ca maine e Ajunul si trebuie sa impartim copiilor portocale!", "Claudio, trebuie sa facem ciorba de burta. Taie burta bucati mici si pune-le la fiert".

Incheierea mamei a fost "tot ce spunea era perfect valabil, dadea sfaturi foarte interesante, doar ca nu se potriveau cu realitatea".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu