luni, 31 august 2009

last cup of sorrow. and pack of cigarettes.

decizie finala si irevocabila: MA LAS DE FUMAT. si de data asta pe bune.

azi am rams fara tigari la mijlocul cafelei. nu am putut sa vad partea plina a cestii. mi-am facut monetarul, situatia era dramatica. e nevoie de rabdare pentru a dibui 3,5 de lei atunci cand stii ca nu ii ai. am realizat ca bucuria descoperirii de la kinder surprise e cacat pe langa satisfactia de a gasi o moneda de 5 bani in locul in care te astepti mai putin. memoria lucreaza, inversand cronologia, pentru a fixa locul in care, la un moment dat, retina a inregistrat o moneda cazuta pe jos, senzorii tactili au intuit protuberenta unui buzunar cu captuseala rupta. cartile, cutiile de bijuterii, gentile vechi, buzunarele devin potentiale pusculite si sunt luate la mana cu perseverenta.

o ora mai tarziu ieseam din casa victoriasa cu o poseta plina de marunt pe care l-am inmanat vanzatorului.

"Sa stiti ca de maine tigarile se cumpesc cu 4 bani", m-a avertizat el prevazator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu