vineri, 26 iunie 2009

Status = Messenger invisible detector + invisible = online

Ma seaca promovarea spionajului tehnologic si toata multitudinea de metode pe care le folosim sa mintim, sa ne ascundem identitatea (fugind de responsabilitate si de noi), si sa ne satisfacem curiozitatile voyeuriste.

Ma seaca ingrozitor faptul ca pe mess poti sta invisible. culmea, ma seaca dar o fac si eu tot timpul. promit solemn sa renunt la asta daca dobitocii din lista mea promit la randul lor sa se intrebe, inainte de a ma asedia cu intrebari si linkuri, ce inseamna bulina aia rosie cu o liniuta in ea.

Ma seaca, si mai tare, faptul ca exista messenger detector. mi se pare un serviciu pervers de contraspionaj, nu o modalitate de a contracara spionajul.

Oricum, parca cu cat suntem mai conectati prin net, cu atat mai sociofobi devenim. De fiecare data cand mai bag pe cineva in lista de messenger am o strangere de inima, si nu de bucurie. nu stiu de ce. am ajuns sa am relatii, as indrazni sa spun complexe, daca nu profunde apasand niste butoane. lista de messenger care nu ma mai incape, ca sa parafrazez articolul lui Dollores.

Ma emotionez ca vad un smiley, e aiurea, in loc sa fiu imprsionata de un oftat sau de o cuta pe fruntea cuiva, sau de mirosul lui, sau de o privire..

Si mai e ceva. ceva care se numeste google si care stocheaza cele mai nebanuite lucruri si uneori lipsite de importanta lucruri. si odata ce ti-ai lasat amprenta undeva, pe un blog, pe un site, pe un formular electronic, sau aiurea, poti fi sigur ca poti fi gasit, ca se fac legaturi si se updateaza prezenta ta si ca, o cautare bine ticluita si un simplu click te poate scormoni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu