vineri, 13 februarie 2009

cereale cu lapte

Episodul I, dubla 2

crantz, crantz, crantz....

E:-te-ai intristat?
M:(pe un ton aproape plangaret)-nu inteleg frate filmul, nu inteleg deloc despre ce e vorba, nu pot sa-mi dau seama daca-i comedie, daca-i prostie, daca-i thriller, daca-i drama, nu pot sa-mi dau seama de nimic
E:-e musical..
M:-serios?
E:-pai cantau multi oameni

...crantz, crantz

E:-cred...

crantz

M:-nu..

(crantzanitul devine din ce in ce mai nervos)

M:-ma ustura ochii
E:-o sa fac scurta la maxilar
E:-oare poti ma sa traiesti daca mananci numai fulgi si bei numai lapte?
M: Poti sa-mi aduci termometrul?

M:-cred ca e tare filmul
M:-Mult zgomot pentru nimic se numeste si e de ws
M:Sunt toti fericiti, tipa, se joaca unii cu altii..
M:Cred ca e o parodie la ceva

M:am 36 cu 9. asta inseamna ca am febra sau ca nu am febra?
E:Nici nu se poate socoti
E:esti ipohondra si calda

E: deci asta e casatoria in viziunea unui burlac - barbatia legata cu sute de panglici nevazute


Alt episod

E:-Elena intra in bloc.
M:-Da, frate, intra in bloc. si ti-am zis - nu stiam daca e si ea cu mine in bloc sau nu e cu mine in bloc. ma rog, si am tot incercat, da, frate, trebuie sa ma imprietenesc cu ea cumva, stii cum? si nu stiam ce sa-i zic, nu stiam cum sa o abordez, mai ales ca parea asa, un pic mai acrutza. Nu parea deloc prietenoasa!Deloc!
E:-Parca o vad - tantosa
M:-da, tanstosa, cu parul lung, strans intr-o coada, cu scalpul absolut p-e-r-f-e-c-t, nu-i iesea niciun cocolos.
E:-da, fiecare fir de par isi avea locul lui
M:-frate si avea adidasii -”za adidasii”, aia au fost, deci nu am vazut in viata mea adidasi mai misto ca aia
E:-daaaa, stiu si eu o pereche..i-a purtat un an zi de zi si aratau ca noi
M:-nu erau aia cu patratele asa, alb cu negru?
E:-nu, mie mi-au placut unii mai cu negru, cu mai mult negru
M:-ca la formatia aia lipmp bizkit?
E:-nu erau ca aia, nu, ea purta mai sport, aveau o banda neagra, si pe urma un alba, si pe urma inca una neagra
M:-prin ce clasa?
E:-cred ca a zecea..dar voi va stiati mai demult, da, de prin a 7-a
M:-da stai ca nu ti-am zis cum am abordat-o
E:-a, da
M:-asa..ea a intrat in bloc si eu am vazut-o de undeva de mai departe. Si-mi zic ”frate, intra in bloc!!! (urland)acuma e momentul!!! si-mi zic ”un, doi, trei” si ma duc repede si zic ”aa, buna! tu stai aici in bloc?” si ea ”dada. tu?” ”da, la 7”. Si eu zic ”vrei sa ne mai vedem sa iesi cu mine la un film?”
E: nuuuu!!!!!!!
M: badaaaa. si a doua zi tot asteptam - ma suna sau nu ma suna?! sau - vine la mine sau nu vine?! si pana la urma a venit, hiuu. si a adus si un fel de ziar cu toate nr de telefon de la fiecare cinematograf
E: nuuu, ca un indragostit!
M:da! hmm, pana acum suna cam dubios
E:erati ca un cuplu, aproape...dar la ce film ati fost?
M:am mers la Shakespeare in love!!!!!!!!!!!!
E:(printre sughituri)as putea sa intreb cine a ales filmul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu