marți, 23 februarie 2010

Inbox (325)

Am cumparat un telefon.

Scriu despre asta pentru ca in urma cu cateva ore s-a stricat.

Am cumparat un telefon second-hand, de la un ex-ex-boyfriend.

Si interesant a fost ca ex-ex-boyfriendu' nu a apucat sa-si stearga, inainte de tranzactie, mesajele si contactele din agenda. Agenda am curatat-o treptat, in momentele de asteptare din statii de metrou si autobuz, pastrand numerele putinelor cunostinte comune. Mesajele..le-am pastrat mult timp nestiind ce sa fac. Nu stiu daca vreo pasiune subconstienta si nedeclarata pt telenovele, sau curiozitatea, sau "dorinta analizei psihicului uman" m-au facut sa le pastrez, cert e ca decenta m-a impiedicat multa vreme sa le citesc. dar alcoolul nu face casa buna cu decenta asa ca intr-o noapte am renuntat la fimlul de pe retroproiector si le-am citit.
si a fost asa de...dezamagitor. povestea asta e atat de oribil de universala. si oamenii astia care par puternici au atata nevoie de dovezi, de confirmari, sa le spuna mereu cineva ca sunt buni, sau rai, sau unici, sau sexy, sau puternici, sau sensibili, sau surprinzatori, in fine, altfel, sau cumva..

mi-am cumparat un telefon second-hand. si rezultatul e ca incep sa ma simt din nou bine. si sa cred ca oamenii sunt disensabili. oamenii, nu prietenii. si ca e mai greu sa fii prieten decat om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu